Rzeczywistość wirtualna ma swoje klucze, z których warto korzystać. Jeśli przy pomocy treści chcesz zwiększyć sprzedaż, mam dla Ciebie formułę o niepozornej nazwie, ale o dużej mocy. Jak zwiększyć sprzedaż i nie komplikować sobie życia?
Rozwiązania są zazwyczaj proste, to Ty komplikujesz
Nie zastanawiaj się nad tym za długo. Po prostu przyjmij to za fakt i spróbuj przez tydzień funkcjonować tak, jakby to była prawda. Nagle okaże się, że wszędzie tam, gdzie widziałeś/łaś zamknięte drzwi, drzwi są otwarte na oścież i wystarczy wejść.
Kluczy jest wiele, Ty musisz znaleźć właściwe dla Ciebie
Lub poprosić o pomoc copywriterkę & contentwriterkę, czyli mnie. 😉 Klucze muszą być kompatybilne z Twoimi przekonaniami, z Twoim biznesem i podejściem do pracy. Ściąganie przepisów 1:1 z internetu, na nic się nie zda, jeśli treści nie będą wysoce spersonalizowane i zoptymalizowane do Twojej marki/firmy. Poza tym... Każdą formułę warto jeszcze bardziej podkręcać i dostosowywać do zindywidualizowanych potrzeb — tak powstają unikatowe treści.
Kryptonim "ZOFIA"
Uwaga, autorska zasada, która sprawdza się co do joty. Moja żona, Zofia... Pod warunkiem że masz w sobie trochę luzu i chęci do nauki.
Zainteresuj -Twój pierwszy cel to sprawić, że odbiorca przeczyta drugą linijkę tekstu,Obserwuj - dzisiaj jesteś w stanie obserwować i mierzyć efekty własnej pracy, nie ma wymówki, która mogłaby Cię z tego zwolnić.Flirtuj - chcesz, czy nie, dobry marketing ma w sobie wiele z flirtu,Iinteresuj SIĘ - odbiorcami swoich usług, pokaż, że ich znasz, wchodź w interakcje/dyskusje i zadawaj pytania.Angażuj się - uzyskanie początkowego zaangażowania dzięki dobrej treści to jedno, ale przy tym grillu też trzeba trochę postać.
To od czego jest copywriter?
Copywriter jest po to, żeby stać na straży kierunków i dostarczać treści, których zadaniem jest wzbudzenie zainteresowania, budowanie spójności marki, zwiększanie widoczności w sieci. Nawet jeśli masz uczulenie na SEO z robotami Google, dobrze jest żyć w przyjaźni. Dobre treści dobrze sprzedają usługi/produkty i idee. ALE... do tego piecyka też warto dorzucać drew.
Jeśli opierasz się tylko na treści, a nie wchodzisz w interakcję z odbiorcami, to Twoje wyniki będą niższe. Ze współpracy z copywriterem też wyłaniają się sposoby komunikacji i frazy, z których warto korzystać przy rozmowach z klientami i odbiorcami. Copywriter może stworzyć mapę do Twojego skarbu, ale komunikacja i interakcje z odbiorcami są po Twojej stronie.
Jeśli nie dorzucisz drwa, ten OGIEŃ ZGAŚNIE
Tak jest ze wszystkim. Lepsza chwilowa uciecha, czy długotrwałe wyniki i relacje? Jak mawiał Szekspir: gwałtownych uciech i koniec gwałtowny, są one na kształt prochu zatlonego, co wystrzeliwszy gaśnie.
Jeśli chcesz uruchomić armatę dla jednego strzału, to trochę szkoda zachodu. A jeśli, chcesz wspólnie zadziałać, to zapraszam Cię do współpracy: kontakt@monikapawelec.pl
Trzymaj się zdrowo 🍀
Cześć!
Psssyt! Jeśli spodobał Ci się ten tekst, możesz docenić autorkę, stawiając jej napój bogów (zielony przycisk👇). Powiem Ci w tajemnicy, że ona naprawdę lubi kawę. Lubi też jak skrzynka zapełnia się ofertami współpracy: kontakt@monikapawelec.pl. 😉